Tuesday, November 27, 2012

Surprise Sayang!!!!!:)

Hati ini semakin berdengup kencang..
Seolah-olah ingin bertemu dengan seseorang yang tidak dikenali..
Padahal...
Aku hanya menunggu kepulangan suamiku dari kerja..
Aduhai hati...
Engkau sudah jatuh cinta sekali lagi..


Ya..Memang aku jatuh cinta sekali lagi 
Dengan seorang insan yang cukup istimewa buat diriku ini..
Sangat istimewa
Seorang suami yang sentiasa menyanyangi diri ini..
 Mengingati dirinya sentiasa membuatkan aku ingin tersenyum bahagia..
(^_^)

Ok..lets straight to the point..
Sebenarnya, jari jemari ini tergerak untuk melakarkan 
tentang sesuatu yang bakal terjadi malam ini..
Hmmm.....apa yea...:)
let see.................


Hari ini genaplah 6 bulan saya bergelar seorang isteri kepada suami saya..
27 november 2012
Alhamdulillah, dah setengah tahun berlalu...
Sepertinya macam baru semalam kami  berkahwin..
Tak sangka rupanya dah setengah tahun sudah...
Subhanallah.cepatnya masa berlalu.
 indahnya  alam perkahwinan Ya Allah.. 
(Moga nikmat dariMu ini tidak hanya di awal perkawinan, sebaliknya berkekalan selamanya.)
 Teima kasih kerana mengizinkan ku menempuhi sebahagian daripada syariatMu ini..


Dan..
Saya sudah menyediakan surprise untuk suami saya yang tercinta...:)
Dah lama x buat surprise untuk dia..
Nak tggu setahun lama sangat... tak leh nak sabar..
Jadinya,setengah tahun pun jadilah..
Yang penting, dapat tengok suami saya hepi dan bahagia...

sedang mencantikkan tempat surprise

Tapi..
Mulanya surprise ni dirancang nak buat lepas isyak..
Tapi, tetiba pulak suami call kata nak buat O.T malam ni..
Sebab nnt nk claim cuti (nak teman isteri dia g check up kat klinik kesihatan nnt)
 Terharunyaaa.....
Tima kasih sayang!!!!:)

Soooo, plan pun terpaksalah diubah..
N surprise pun lambatlah jugak..
Pkol 11 nnt kot...
Xpela...boleh canderlight dinner skali..hehe..:)

Jam sekarang sudah menunjukkan pkol 9..suami pun da btolak pulang..
Ingin berikan khidmat terbaik buatnya...
Jumpa lagi di entry berikutnya..:)

Sesungguhnya kita hanya merancang, Allah yang menentukan..
Semoga apa yang dirancang ini memberi kebaikan dalam hubungan kami Ya Allah..
Berkatilah setiap amalan yang kami lakukan..
 Redhai kami Ya Allah..
Amin...

~Setiap hari adalah honeymoon dan ada surprise.~:)
 
 mengenang kembali detik indah bergelar isteri


Saya sayang suami saya....:)


 
 

1 comment: