Tuesday, May 17, 2011

~Selamat Hari Lahir~

Assalamualaikum...
Alhamdulillah..
Sudah 22 tahun..
Da tua rupanya Cik Azlia Shakiela...hehe~
Entry kali ini ditujukan istimewa buat insan2 yang telah wish hepi beshdey saya pada 15 mei 2011 dan seterusnya...
Sangat-sangat terharu kerana mereka yang wish beshdey saya bermakna mereka ingat dan sayang pada saya...
So,untuk membalas balik kegembiraan yang telah mereka berikan pada saya..
Saya tulih entry ini untuk menyatakan rasa penghargaan saya pada mereka yang sayang pada saya..
Tepat jam pukul 12.00 a.m.
.cukuplah 22 tahun saya diisytiharkan sebagai hambanya yang telah  
berpijak dibuminya..
xtau la berapa banyak da bakti yang ditaburkan dibumiNya..
rasa mcm takde apa2 sumbangan je..
ALLAH...
rugi rasanya bila difikirkan semula...
Eh..kembali semula pada niat asal..
hehe..
orang pertama skali yang wish saya adalah Nor Atikah bt. Zulkifli (my future praktikum partner at SK Permatang Janggus)..hehe~
Tima kaseh banyak2 tikah sebab menyayangi saya..:)
Saya pon sayang kamu..
(^_^)
Second, hehe~alamak!!siapa yea..hurm...dia ni nak jd wisher yg pertama..tp terlewat beberapa saat..hehe~
tima kaseh yea sudi menjadi sahabat penasihat yg berkaliber selama ini
(^_^) 

Ketiga, haa..sapa pulak...
Jeng..jeng..jeng....
Mestilah insan yang melahirkan saya..
Zalihar bt. Eusof
Mama terbaik saya..
hehe~
Mama,tima kaseh banyak da lahirkan kakak..
Tima  kaseh jugak menyayangi kakak selama neh..
xterbalas jasa kakak buat mama..
Moga Allah rahmati mama dimana saja mama berada.. 
Sayang mama sangat2.. 

Keempat, disandang oleh Nursyazwanni bt. Idris..( my future housemate)
Ateh, tima kaseh byk2 yea sudi terima along jadi housemate ateh..hehe`
terharu sgt2..
InsyaAllah, along cuba jadi housemate yang terbaik buat ateh,fiqah n ros..
Tima kaseh tau wish beshdey along..
walaupun mlm tu sbnrnya nmpk ateh da letey sbb program ISK.hehe
sayang ateh~
(^_^)

Kelima, hurm..rasanya..Nurfarhana bt. Ismail kot..
tu pon sebab dia mai tido kat bilik saya malam tuh..hehe~
By da way, kelima x semestinya along x menghargai tau!
along sgt2 menghargai!
at least,ana ingat jgk kt along~
ana kan syg along..hehe
Along pon sayang ana..
(^_^)

OK----dah! 
tu je yg wish mlm tu...lepas tu sy tgk plak dlm fb..
Ya Allah, sgt2 terharu sbb ramai sgt yang wish..
x tersebut nama2 mereka
ramainyaaaaa yg ingat saya..
ramainyaaaaa yg syg saya...
ALLAHUAKBAR!!
Terima kaseh ya Allah kerana Engkau mengurniakan kepadaku 
sahabat-sahabat yang sentiasa menyayangiku...
Terharu sgt2...
Lepas dari tu,
terus saya tanam dalam hati yg saya akan cuba wish beshdey2 mereka untuk tunjukkan yg saya sgt menghargai dan menyayangi mereka..
Tima kaseh suma.
(^_^)

Pagi esoknya, ada program ISK..
Nak tima kaseh kat kwn2 n adek2 seprogram..
Sebab wish kat saya..
Even  simple,
Tapi very touching bila dpt breakfast dengan mereka2 semua..
akan dikenang sampai bila2..
Tima kaseh semua..
(^_^)

Siapa plak yang seterusnya...hehe
Dalam sibuk2 dia pi ESQ,masih sempat mengingati alongnya..
Tima kaseh hana..
Sayang alang..hehe
(^_^)

Next, kalo x salah,
Kak Alwani kot..hehe~
Kakak yang paling cumel dalam kelas PA
Tima kaseh kak wani..
Sayang sgt2 kat kak wani
(^_^)

Norrattiqah Azman...
Tima kaseh jugak buat kamu..
Walaupun kamu bukan sekelas dgn saya,
Tapi atas akidah yang satu, Dia menghubungkan kita..
Sangat terkejut pagi tu..
xsgka ko nak wish..hehe
Tima kaseh byk yea Attiq..
Sayang Attiq..
(^_^)

Buat adek2 B.aRab, Fiza dan Rozha,
Tima kaseh byk2..
Ingat jugak beshdey along..hehe~
Sayang kamu..
(^_^)

Lepas program ISK, 
saya blek bilik jap nak kemas2 brg utk blek umah..
Buka2 pintu je,tgk2 ada hadiah yg speshel dari Norliyana bt. Ishak..( my 1st and 2nd prktikum partner) hehe~terharunya..
mcm2 cara adek pk utk gmbirakan alongnya...
siap2 men pos bwh pintu lagi..
niwey,along sgt2 mghargainya..
Adek,along terharu tau..
tima kaseh byk2..
Kalo adek kata adek syg along..
Along pon syg sgt2 kat adek lebih dari adek syg along tau!
(^_^)

To : Siti Nurhajar Rosli..
Sahabat yg xtau nk dscribe cmna..
mcm2 fi'il dia ada..hehe
Tima kaseh byk yea wish..
 Syg kamu..
(^_^) 

Bila blek umah, saya kuar dgn kwn2 Sg.Ara a.k.a my bff...
Mar, Kinah,Shud,Izzah, Sos
Thanks a lot for da wishes n mcd ( wpon xblnja)..hehe..
Sayang semua..
(^_^)

Haaaa...ada lagi..Johadi bt. Saari
Dia pon wish kat saya..
Terharu sebab dia ni susah sket nk abeskan kedit utk maxis
tapi untuk besdey saya,dia abeskan jgk kedit dia~
hehe..tima kaseh joe saari..
(^_^)

Malam tu pon ada lagi wishes..ramainya...xtersebut di sni..
Yang ingat..kwn2 Almshoor,kwn2  di fb, 
Andak, Aqilah Najwa, Mahirah..
Tima kaseh buat kalian..hehe~
Eh, xlupa juga buat kembar saya..Afiqah Ridzuan yang lahir sma hari dgn saya..
Tima kaseh bg kek yg sedap td.hehe~(^_^)

Haaa....
ni kes yg paling speshel...
mmg xkan lupa ever n ever..hehe
tgh tulih blog neh..
tiba2 cik muna datang wish beshdey..
hehe~
ri ni 17 mei da..bukan 15 mei la cik muna..
tp xpe..saya fhm..nset dia ilang.lptop pon xde..tu yg dia xbleh nk wish awl2 kt sy..
xpe cik muna..dimaafkan..
hehe~
malah niat baek awak utk datang ke bilik saya neh pon saya hargai sgt2...
cik muna,tima kaseh byk2 yea...
terharu bila kamu kata kamu syg sya td..
lidah terkelu xtau nk bls cmna..
terharu..
awak igt x td saya pggl muna je,pastu awak ingat sy nk kta apa2..
tp sy xterkata apa2 pon..
wktu tu sy malu nk kata sy syg awak..
sbb masih tharu awak dtg bilik sy..
hehe~
tima kaseh byk tau cik muna..
syg sgt2 muna izzah..
(^_^)

Ops...ada lg laaa...
haha...baru je nk publish..
tiba2 ada lagi yg mai wish..hehe~
sgt lawak...
memang lawak
Shahira bt. Ramli
alahai....hehe...
dia ni nak mai wish...
tp malas nk mai sbb ingat da lmbt..
dia ingat saya marah...sbb saya slalu soh dia ingat beshdey saya..
hehe..tgk2..memang lupa btol..
tu yg dia malu nk mai wish tuh..hehe~
lawak..lawak....
alahai syera...hehe
siap plan beli hadiah lagi
memang dia xsebut pon HEPI BESDEY kat saya...
dia kata da lambat...haha
ni pon memang saya xkan lupa..
hehe~
waiting 4 next year !!
ingat ya shahira bt ramli..hehe~
niwey, terharu sgt2 syera mai jugak bilik...
bukan senang ALLAH nk gerakkan hati untuk syg kwn2..
syera sayang saya..hehe
 ktima kaseh syera...
saya pon syg kamu...
(^_^) 
thanks utk suma kwn2! semoga Allah merahmati kamu semua!moga ukhuwwah kita kekal hingga ke syurga~ameen..





 


3 comments:

  1. along..hehe maaf taw jadi yg kelima.
    ana tertidoq tyme kul 12 tuh. hehe.
    tyme nk tidoq kat bilik along pndy lak jaga :P
    hehe.

    disebabkan lambat sejam wish, ana da post video lagu besday cumel kat fb ngn entry blog khas utk besday along. hehe. kira tebus la na.

    hehe. pepun ana syg along taw. hehe (-.-!) segan lak. ulalala~ hehe.

    k da along~

    *dari saya yg suke pink* hehe

    ReplyDelete
  2. hehe~pe la ana neh...xpe..along xmrh pon..hehe..niwey,tima kaseh byk tau for da speshel entry..tharu la.maceh tau.:)

    ReplyDelete
  3. dah follow sini . jom follow Ali balik. ngeh3

    ReplyDelete